jeudi 4 novembre 2010

x der mood....

nk update something tp x tau nk mula cam ne...yg pasti..aku nk gak update blog ni....huhuhuhu...arini aku ingt nk gi tngok wayang...tp tibe2 je cam x der mood la plak...ntah pape la aku ni...ingtkn td nk relax kn otak la...mane x nye 2,3 ari tu cbuk ngan study math...subject yg lain2 x tngok pun lg....awal nye aku study math...hehehehe..exam nye lmbat lg...tp x pe la...baik study awl dari study last2 minit ni...aku ingat kn nk target math 'A' tp cam x ksampaian je...carry mark pun x smpai 50...sdhnye!!!!....tp x pe la da stakat tu je yg aku blh.. aku besyukur dgn aper yg aku dpt...yg penting time final exam nnt aku wat elok2..
bnyak mase lg nk study ni..cayook!!!cayook!!!cayook!!!...
dah3....cukup2 menaipnya ni...bila nya nak study kalau asyk ngadap tenet je... "kalau suruh on9, leh je berjaga sampai 1,2 pagi...kalau suruh main game, semangat je....cuba kalau suruh study...layu je mata tu kan....blur je ape yg di baca..hampeh betull"

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com