mercredi 3 novembre 2010

alhamdulillah.........

skrg ni aku happy je..xde la happy sgt...tp bolah la...syukur dgn permulaan yg baru ni....harap sgt keadaan ni akn kekal....rasa diri ni lbh tenang....lama x rasa prasaan camni...seolah2 cam hidup semula...
tp aku kena sentiasa beringat...kegembiraan tu xkan selama nya milik aku...itu sesuatu yg pasti...org ckp, klu hari ni kt happy sgt esk lusa pasti kt akn rasa sedih sgt...tp minta2 x camtu la...aku akn cuba bertahan dgn keadaan ni...insyaallah...kekuatan tu dtg dgn sendiri nya...
cuma skrg ni, aku runsing kan satu perkara....aku pun x tau nk luah cam ner...ntah lah...wpun ia  mengganggu jiwa aku, tp aku masih mampu bertenang dan tersenyum...syukur sgt2...alhamdulillah...
terima kasih Ya Allah...

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com