lundi 23 mai 2011

MFI,,,I'm Back!!!


Hurmm,,awl2 pg dah rasa cam nk update my bloggy,,ilham ku dtg kembali,,hihihihi...stelah cuti selama smggu,,akhirnya aku kembali ke skolah ku,,,hahahaha,,,sptutnya cuti 2 bulan,,tp aku amik short sem,,,saje je nk merasa cam ner short sem tu,,,lgpun 1 paper je aku amik utk short sem ni,,klas pun 2 hari smggu je,,,hihihihi....bila blk cni je,,rasa x best la plak,,bosan lak tu,,mana x nya dah 5 thn lbih aku duk cni,,dulu masa diploma pun aku study kt cni gak,,alih2 smbg degree kt cni lagi..x sbar2 rasanya nk abis,,nk keje,,pastu nk kwin,,umur pun dah 25 ni,,sptutnya umur cam ni dah kwin...hahahahaha....rasa rindu kt seseorang la plak..huhuhu,,dia pun snyap je sjk akhir2 ni,,msg pun x reply,,mgkin dia bz kot...ntah laaaaaaaa..(^_^)(",)

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com