jeudi 3 mars 2011

today is my besday laaa....( ^_^ )


Today is my besday! Yeayyy!
It's that time of the year again..hehe.. Which happens only once.. So..gotta enjoy the day as much as I can! It's my special day! Yeaayy! hehe.. It's the day I was born on this earth...hehee.

So....Happy Besday to me!!!

Tak sangka..dah besar aku yerr,,yg ke berape ek????
mstila yg ke 25 thn!!!!!! huhuhu.. 

- Smoga aku jd anak yg solehah!!! berbakti kpd diri sendri dan family tercinta!!!!
tanpa mereka siapa lah diriku nie..

- Nk belajar rajin2!!  Nk cpt2 dpt keje tetap, ye la umur pun dah 25...huhu..

- Nk ada someone yg special!!! yg sudi jadi prince
di hati ku nie..
[hehehe..mendalam nyer mksud tuhh].. 
umur pun dah 25...calon pun x der lg...
ye la tu....hahahahahaha...

To my family,,my cousin and all my beloved frenz...
Thank you so much for the birthday wishes! 
Tak putus-putus wish me since the clock strike 12 am,
3 March 2011 until now!!
Thank you so much!!!!

Je vous remercie beaucoup pour tous les souhaits belle ...

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

2 commentaires:

Zati a dit…

HePy BuFdAy KaK YaNiE..:)
NaK aDa SoMeOnE SpeCiaL??
eHeM eHeM...:P

Norfayzane a dit…

Thankz you chenta hati zati..
ermmmmmm...tggu bile hati dah tebuka nnt...ntah lah....hahahahaha...

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com