vendredi 7 janvier 2011

teman terbaikku...



- daus -
- iskandar -
- izzuddin -
- azrul aminur rashid -
- taufiq -
- eny darwish -
- faisal -
- kamal hakim -
- man -
- zarif shafiq -

nak dijadikan cerita....mase aku on9 fb td...
aku ternampak application ni kt home fb...
pastu aku berminat nak wat application ni...
saje jer suka2...
nk tau sape "teman terbaikku" selama ini...
hahahaha....
x sangka la plak kuar face2 dieorang ni...
dah lah semuanye 1 klas ngan aku......
pas tu abg angkat aku pun tersenarai jgk.....
rangking no.2 lak tu....hehehe
lagipun application ni automatic...x leh ubah2 dah...
bile dah tag kt dieorang mcm2 la komen...
ngee...ngeee...ngeee...
sayanggggggg kamu semuaaaaaaaaaaa....

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com