mardi 21 septembre 2010

"air mata......"

YA ALLAH!!!!
knapa ye...???
hati aku sdh tul ari ni...
tibe2 je air mata ku mengalir...
aku pun x tau ape yg bmain dpkiran otakku ini...
nape la dier wat aku cam ni...
rasenye aku x der wt slh pun ngan dier
mgkin dier da lupe kt aku kot...sbg best frenz yg dier sanjung2 slame ni...
 dah b'thn-thn kwan pun..tibe2 cam ni jdnye...
sblum ni dier x pnah wat aku cam ni...
blh dkatakn x pnah lukakan ati aku...dan mcm2 lg la...
ssh-sng same2...
tp skng ni....
ntah laaaaaaaaaaaaaaaaa..... 

seperti mahu mengalah dlm segala hal..


penat......


penat........

dan......................


penat...

YA ALLAH!!!
berikan lah ku petunjuk... 
untuk memahami kehidupan ini...
kuatkan lah smangat ku...
agar tabah menghadapi cabaran dan dugaan ini....
amin.....

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com