dimanche 4 juillet 2010

seronok...happy...ceria...suke...gembira...

sebelum ni aku rase kecewa...sedih...sbb Brazil kalah...tp...
hari ini aku rase seronok..happy..ceria..suke...gembira ssngat....
sbb lg satu team fav.aku...iaitu Germany...menang...
smlam Germany VS Argentina...4-0...
x sangka plak Germany leh twaskan Argentina...
stahu aku Argentina pun kuat gak...
nmpknye lepas ni semi final......

Germany VS Spain...(7/7/2010)

Uruguay VS Netherlands (6/7/2010)

kite tgok je la nnt....team mane yg msuk final....
aku sokong Germany......Germany mst blh mnang.....
yea haaaaa.....


" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com