mardi 13 juillet 2010

dealova......

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Oh karena hati tlah letih......

Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan....

 Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yg kuhela kau selalu ada...

Hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang
Dan sepi, dan sepi....

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada.....

dealova.......ader org ckap singkatannye..."dia love you"...aku pun not sure maksudnye dseblik perkataan dealova ni....huhuhuhu....ntah lah...stahu aku lgu ni dah lame kuar albumnye...
bile didngar sdp gak lagunye....jiwang tul lagu ni...mnyentuh perasaan lagi tu....ngee..ngee..ngeee....ader citer diseblik lagu dealova ni...sbnarnye ader seseorang nyanyikan lagu ni utk aku...mgkin saje je dier nyanyikn utk aku...ataupun nk hiburkan hati aku je kot...ntah lah...sdp jugak suara dier ni...dgr je la dier nyanyi...lalalalalala....

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com