mercredi 23 juin 2010

teringat....

setelah sekian lama
aku bkwan...
sjak dari skolah lg shngga kini...
agak2 lbh kurang 11 thn la.....
cumer skadar kawan biasa....
sjak 2,3 hari ni slalu jer tringat kt dier...ntah lah..
baru2 ni aku ngan dier slalu je bhubung tp mlalui facebook jer...
cume borak2 kosong je...
arini baru aku tau smua citer ttng dier...
dari...A hingga Z....huhuhuhu...
dier citer pasl gf dier kt aku......
skurangnye ader la org nk jage dier nnt.....
sbnarnye dah lame aku tau dier dah ader gf ni....
slama ni pun aku anggap dier kwan biasa je... 
untung saper yg dpt dier ni...baik lak tu...
ssh nk cari kwn yg baik cam dier ni....
klu ader pun x ramai....

sbnarnye aku suke sngat kwan ngan dier ni...
ntah la....bg aku la..dier ni mmg baik pun....
lgpun ssh nk cari lelaki leh yg pham kite ni...hehehehe...

erm baru aku teringat....
aku ader seorang lg kwan lelaki...prangai cam dier ni...
dier ni satu tmpat blajar ngan aku.... ngeeeeeeeeeeeee.....
aku kwn ngan dier pun...x la sbrapa lame aku kwn ngan kwan skolah ku ini... 
tau la ckit2 prangai dier cam ner...blh dkatakn baik la jgak...
bkan sng nk cari kwan yg tul2 baik cam dierorang ni...hehehe..
kkdang tu suke mngusik gak...same je korang ni... 
dah lah name pun nk lbh kurang same lak tu...hahahaha...
aku harap persahabatan kiter kkal slamanye...... 

...sekian...


" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com