jeudi 3 juin 2010

ⓂⒶⓁⒶ Ⓜ ⓎⒶⓃⒼ ⒾⓃⒹⒶⒽ......

di mlm yang indah ini....hahaha...
nk tdo...mate x ngantok lg...
cam nk luahkn ssuatu je kt blog ni...
ni la tmpat aku bercerita....
gembira+sedih+mcm2 lg...
tringat lak kt seseorang....lame dah aku x dgr citer psl dier ni...
agk2nye skang ni dier kt mane ek?...
ntah2 dier pun da lupe kt aku kot...
abis je ikm...stay contact lg smpai aku smbg blajar kt uniklmfi...
tu pun x lame..skang dah lost contact....
ntah dimana agknye dier skng ni....
dulu mase kt ikm mmg aku ngan dier rapat giler...
satu bilik lak tu...dari sem 1 hingga sem 4...mmg asyik berdua je..mkan same, kuar same dan mcm2 lg...
walaupun aku ngan dier lain2 kos...aku letrik dan dier letronik...
aku suke kwan ngan dier....
wlupun dier sosial+nakal...
dier x prnah ajar aku wt benda yg bkn2...
dier slalu nasihat aku jgn jadi cam dier...
sbb dier tau aku bdak baik...hehehe
tu sbb aku syg dier...
tp ntah la...smpai skng aku x dgar cite psal dier...
last dier contact aku pun mase tu, dier kt ATMA, N9..
klu x clap aku la...rekrut 6 bulan kt ctu...
pastu smpai skng x dgr cite psal dier dah...
aku syg dier..
...ROSFARIZA MOHD YUSSOF...
kawn+sahabat+bestfrenz....hahahaha
bile la agaknye aku dpt jupe dier lg??
aku harap satu hari nnt aku dpt jupe dier....
amin!!!..

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com