samedi 19 juin 2010

B.I.L.A C.I.N.T.A

aku x leh dgr lagu ni...agk sdh la lagu ni...ntah la..nk ckp aku ader bf..tp x der pun..sape la nak kt aku ni....hehehehe....pndai kn yg buat lagu ni...mmg sesuai dengan citer lagenda bdk setan yg baru dtygkan dpawagam baru2 ni...aku suke sngat lg ni...mmg best+sdh+jiwang...aku nangis kot mase tngk citer ni...jom layan lagu ni.....

BILA CINTA

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan.....

" Allah tahu tentang dirimu lebih daripada engkau sendiri. Maka Allah telah menetapkan untukmu lebih baik daripada apa yang engkau kehendaki..."

Aucun commentaire:

Design and idea created by Norfayzane the owner of the ilhamhatifayzanerosesz.blogspot.com